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스카이림 원경 그래픽 향상 모드




스카이림 원거리 나무와 지형 그래픽을 향상시켜 주는 모드이다.


바닐라 스카이림은 원거리 나무가 수채물감으로 대충 찍찍 그어놓은 것처럼 보이는데 이 모드를 설치하면 먼거리에 있는 나무 그래픽도 디테일하게 살아난다. 또한 원거리 지형 LOD와 텍스쳐 일부도 향상되기 때문에 풍경이 보다 사실적으로 변한다.


사실 자세히 보지 않으면 크게 티가 나지 않을 수도 있지만 풍경그래픽에 민감한 사람이라면 추천하는 모드이다. 게다가 프레임 드랍도 거의 없다고 하니 설치해봐도 손해볼 것 없는 혜자 모드.



Detailed Terrain and Tree LoD 다운로드는 넥서스 모드에서 제공하고 있다.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17984/?



Skyrim's lod textures look flat and just unreal by default. This is a texture replacer for distant terrain and lod trees, which greatly increases realism with absolutely no performance drop on any PC. This mod overhauls many aspects of the LoD, and supports Skyrim's DLC.


ATTENTION:

I have decided not to support compatibility versions for SFO or any other mod, because of classes and other concerns. This is a free resource for anyone who wants to improve upon it. The final 2.5 version of this mod incorporates the last few color fixes to aspen tree LoD and snowy pine LoD, and works well for the final Skyrim patch and DLC. This mod can be considered done.


If you use ENB, RCRN, an FXAA Injector, SweetFX, or any other mod that alters the lighting, this mod may look different than it does in the screenshots. You'll most likely be able to use DTTL without any anomalies, but keep in mind that it's a possibility, and it's not something I can change.


You might be wondering why the latest version (2.5) is smaller than the earlier versions. It's because I've removed interior worldspace specific textures. Previously, certain dungeon LoDs with their own lighting templates were replaced as well. These textures are rarely ever seen in game, so I decided to trim them out of 2.5 to avoid any possible bugs or inconsistencies in the final release. I doubt you will be able to see any negative difference.


I know several mods claim to have no performance loss, but sometimes what they really mean is that the performance loss isn't very noticeable. DTTL isn't like that. It's actually impossible for DTTL to decrease performance at all, because all the textures and noise is the same resolution as vanilla Skyrim. Only the artistic direction has been changed, not the system requirements.




스카이 림의 텍스처는 평평하지 않고 기본적으로 비현실적입니다. 먼 지형과 나무에 대한 텍스처 대체품으로 어떤 PC에서도 성능 저하없이 사실감을 크게 높입니다. 이 모드는 LoD의 많은면을 분해하고 Skyrim의 DLC를 지원합니다.


주의:

클래스 및 기타 문제로 인해 SFO 또는 다른 모드의 호환성 버전을 지원하지 않기로 결정했습니다. 이것은 그것을 향상시키고 자하는 모든 사람들을위한 무료 리소스입니다. 이 모드의 최종 2.5 버전은 미루 나무 트리 LoD와 눈 덮인 소나무 LoD에 대한 마지막 몇 가지 색상 수정을 통합했으며 최종 Skyrim 패치 및 DLC에서 잘 작동합니다. 이 모드는 완료된 것으로 간주 될 수 있습니다.


ENB, RCRN, FXAA 인젝터, SweetFX 또는 조명을 변경하는 다른 모드를 사용하는 경우이 모드는 스크린 샷과 다르게 보일 수 있습니다. 어떤 예외도없이 DTTL을 사용할 수있을 가능성이 높지만, 가능성을 염두에두면 변경할 수있는 것이 아닙니다.


최신 버전 (2.5)이 이전 버전보다 작은 이유가 궁금 할 것입니다. 내부 세계 공간 고유의 텍스처를 제거했기 때문입니다. 이전에는 자체 조명 템플리트가있는 특정 지하 감옥 LoD가 교체되었습니다. 이러한 텍스처는 게임에서 거의 볼 수 없으므로 최종 릴리스에서 발생할 수있는 버그 또는 불일치를 피하기 위해 2.5에서 트리밍하기로 결정했습니다. 나는 네가 부정적인 차이를 볼 수 있을지 의심 스럽다.


나는 성능 저하가 없다고 주장하는 몇몇 모델을 알고 있지만 때때로 실제 성능 손실은별로 눈에 띄지 않는다. DTTL은 그렇지 않습니다. 모든 텍스처와 노이즈가 바닐라 스카이 림과 동일한 해상도이기 때문에 실제로 DTTL이 성능을 전혀 저하시키는 것은 불가능합니다. 시스템 요구 사항이 아닌 예술적 방향 만 바뀌 었습니다.